___________________
Samenwerken met ZZP’ers kan een tijdrovend proces zijn. Gegevens worden in verschillende delen en formaten aangeleverd, het kost veel tijd om overal achteraan te gaan, en al snel is het overzicht weg.
Elke module zorgt voor terugkerende tijd besparing.
Automatiseer het inschrijfproces van nieuwe ZZP'ers en ontvang alle benodigde informatie en documenten.
Genereer model- en opdrachtovereenkomsten met een druk op de knop en verstuur ze voor digitaal ondertekenen.
Plan openstaande diensten en laat ZZP'ers zelf hun beschikbaarheid aangeven.
Uitgebreide mogelijkheden voor het indienen van declaraties. Met validatieregels, onkostenvergoedingen en geoptimaliseerde afhandeling.
Genereerd automatisch facturen in gebundelde verzamelspecificaties, minder facturen - meer overzicht.
Koppel met bekende ATS systemen en boekhoeksystemen om nog meer te automatiseren
Vraag een offerte op maat aan
EENMALIG
Consultancy & Inrichting
Op aanvraag
Fase 0 om functionaliteiten af te stemmen
Integratiekosten
€ 4.000,-
40 uur
BASIS LICENTIE
- Alle functionaliteiten
- Incl. 3 HR medewerkers
- Incl. hosting
€ 200,-
EXTRA
HR medewerker
€25,-
per HR medewerker meer dan 3
ZZP'er
€7,95
per actieve ZZP'er
Facturen
€0,25
per gegenereerde factuur
Koppelingen
€25,-
per koppeling